שוברים את הקרח – סוף יום 11.11.15

EPR - www.stocksail.co
EPR – www.stocksail.co
ראש חודש כסלו - נהוג לברך שיתמלא כיס והלב, חודש טוב
ראש חודש כסלו – נהוג לברך שיתמלא כיס והלב, חודש טוב

סיכום ואיחוד הנתותנים שהזכרנו במהלך הסקירות היומיות מתכנסות לשני נקודות עקריות האחד הגעה לאזור PRZ אזור פוטנצאלי להיפוך שסומן והנקודה השניה שער הסגירה של החודש הקודם כקו החלטות אסרטגי, המגדיר לנו את סוג הגדרת ההזדמנות.

אתם מוזמנים ולהקשיב ברקע FRANK SINATRA I DID MY WAY

אתמול המחיר עבר מתחת לשער הסגירה כך שהבר החודשי הנוכחי הוא מסוג kr מטה (כפי שעולה מסוגי התסריטים האפשריים שהצגתי בתחילת החודש) ועשוי להתפתח בחודש הבא גם לדחף מטה ובכך יגדיר תנועה חודשי יורדת על כל המשתמע מכך בשיטת המסחר התשע ממדית שלנו.

שימו לב כיצד מדד ה-epr שפתחנו עבר לצד השלילי ועמו כמעט כלל המגזרים, דחף בתנועה מטה היום עשוי להוביל לערך המאותת הצטרפות לשורטים במגזרים ובמניות בעלי חוזק יחסי מול השוק.

אומנם אתמול היה יום מסחר דליל והנטיה שלי לא לסחור אותו, בכל זאת נצלתי עסקה קטנה בטאור tsem, הייתה בחדשות בגלל דוחות שלה ובגלל שהוזכרה באחד הפורמים אז בחרתי לסחור עליה בשעה הראשונה, ברגע שהאבדתי את מידת הסבלנות המשיכה צפונה והשארתי כסף על השולחן במובן שלא מקסמנו רווחים ולקחנו רק 1.5 סיכון, הרווח שלקחנו אינו מספק במקרה של יציאה יזומה טרם הזמן – מתברר שיש לי להמשיך לעבוד על עוד הרבה מהמידות שבי, אבל הנטיה לסגור נבעה בעיקר בגלל סוג היום שהוא דל סחירות וזיהוי כי דופק השוק הולך ויורד וככל שאני חושב או כותב לכם אני שמח כי סגרתי – לא נכון לפעול במקומות דלי סחירות.

חודש חדש בפתח כסלו (כיס ולב) וניתן לשחק עם המילים גם בין השפות kiss+3  , אני מאחל ומברך את כל משפחת zohartrade בברכת חודש טוב שבו יתמלא לכם גם הלב וגם הכיס, אנו עסוקים בימים אלה בגמר ההרשמה להכשרה התוך יומית שלנו במניות המתחילה בתחילת דצמבר.

איך אמר לי פרנק סינטרה כששרנו יחד על הבמה  ״הנקמה הטובה ביותר היא ההצלחה המאסיבית״ מדהים לראות איך כל אחת ואחד ממכם מתקדם, אנחנו לא נוקמים באף אחד אבל בהחלט שמחים בהצלחה המאסיבית כשאנו עושים זאת בדרכנו המקורית.

חודש טוב מבורך ומתוק מלא בכיס ומלא בלב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross