23.07.24

העלייה היום לא מעידה על כלום

״איך אתה יודע שהסקירות שלך מעניינות?״ נשאלתי? 

״אני לא יודע״ עניתי 

אבל יש לי דרך בטוחה להפוך אותם למעניינות, פשוט תשתו כוסית לפני שאתם קוראים אותי, זאת דרך נפלאה להפוך את הקריאה למעניינת, בסוף הסקירה תבינו מהיכן שאבתי את התובנה.

השוק מתאושש

אחרי ירידות בשבוע שעבר, השוק חווה היום עליות מרשימות. המגמה המרכזית היא חזרה לחיבוק המניות הגדולות בענפי הטכנולוגיה והתקשורת, שהובילו את המדדים כלפי מעלה. נראה כי המשקיעים ניצלו את הירידות האחרונות לקניות מציאה, מה שתרם לעליות החדות.

מגה-קאפס מובילים את הדרך

ענקיות הטכנולוגיה כמו NVIDIA, Meta ו-Microsoft היו הכוכבות הגדולות של היום, עם עליות מרשימות. למרות זאת, עדיין קיים פיגור קל ביחס לתחילת השנה. נראה שהשוק עדיין מתלבט לגבי עתידן של המניות הללו, אך היום הן סיפקו מענה חלקי לפסימיות האחרונה.

כלכלת ארה”ב במרכז העניינים

למרות העליות בשוק, המשקיעים עוקבים מקרוב אחר נתוני הכלכלה האמריקאית. הודעת הנשיא ביידן על פרישה מהמרוץ לנשיאות לא זכתה לתגובה משמעותית בשוק, מה שמצביע על כך שגורמים כלכליים ומקרו-כלכליים עדיין משפיעים יותר על התנודתיות.

היום הקרוב צפוי להיות עמוס בנתונים כלכליים, כאשר הדגש העיקרי יהיה על מכירות בתים קיימים. בנוסף, ענקיות כמו ג’נרל מוטורס, יונייטד פארסל סרוויס, אלברטסון, לוקהיד מרטין, קוקה-קולה פיליפ מוריס יפרסמו את דוחותיהן הכספיים, מה שעלול להשפיע על השוק.

לסיכום, איך להפוך אנשים למעניינים?

יום מסחר חיובי, אך עדיין נדרשת זהירות. השוק מציג סימני התאוששות, אך האתגרים הכלכליים והפוליטיים עדיין מהווים גורמי סיכון. סוחרים מתחילים צריכים להמשיך לעקוב מקרוב אחר המגמות בשוק ולנקוט בפעולות ניהול סיכונים מושכלות.

ג׳ורג ג׳ין נתן אומר ומסביר ״אני שותה כדי להפוך אנשים אחרים למעניינים״ 

יום מבורך

זהר ליבוביץ – 🐘-או-סוף המסחר שלך

אבי שיטת וויקוף בישראל
ותוכנית הליווי סוחרים ׳מרגל המסחר׳

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “23.07.24”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross